Adidas-ի mi Team ծառայությունը փակվել էր 2022 թվականի դեկտեմբերին, սակայն երկու տարի անց ընկերությունը պատրաստվում է ներկայացնել նոր հարթակ՝ Locker Room:
Locker Room հարթակը, որը հասանելի է lockerroom.adidas.com հասցեում, դեռևս կառուցման փուլում է և ունի որոշակի խնդիրներ: Օգտատերերը կարող են մուտք գործել, սակայն դիզայնի գործառույթները դեռևս ակտիվ չեն:
Այս հարթակում Adidas-ը կտրամադրի տարբեր բազային ձևանմուշներ, որոնք հնարավոր կլինի անհատականացնել գույներով, դիզայնով և լոգոներով: Գնի առումով, անհատական հավաքակազմերը կարժենան 30-60 եվրո՝ մոտ 20%-ով ավելի թանկ, քան սովորական թիմային հագուստը, որը հաճախ վաճառվում է զեղչով:
Հնարավոր է, որ Locker Room ծառայությունը սկզբում հասանելի լինի միայն մանրածախ վաճառողների և թիմերի ղեկավարների համար: Adidas-ի նոր հարթակը խոստանում է նոր դարաշրջան բացել անհատական թիմային հագուստների համար: